Повернення і обмін


На підставі пункту 1 статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів»:
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин.
 
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
 
Якщо Ви хочете обміняти або повернути товар, Вам потрібно повідомити про це будь-яким способом зв'язку із зазначених у розділі контакти, всі подальші дії Вам розповість наш менеджер.
 
У разі обміну або повернення, клієнт оплачує доставку товарів.
Повернення грошових коштів можливий на банківський рахунок або поштовим переказом
 
Для здійснення повернення грошей за безготівковим розрахунком знадобляться номер карти Приватбанку або банківські реквізити.